Cume a Guerra di Tariffa cambia a Strategia di Sourcing "Made in China" per i venditori di vestiti di i Stati Uniti

U 10 di maghju di u 2019, l'amministrazione di Trump hà ufficialmente aumentatu u 10 per centu di a tarifa punitiva di a Sezione 301 nantu à $ 200 miliardi d'importazioni da a Cina à u 25 per centu.A principiu di a settimana, per mezu di u so tweet, u presidente Trump hà ancu minacciatu di impone a tarifa punitiva à tutte l'impurtazioni da a Cina, cumpresi vestiti è altri prudutti di cunsumatori.L'escalada di a guerra tariffaria US-Cina hà attiratu una nova attenzione à a prospettiva di a Cina cum'è destinazione di fornitura di vestiti.Hè ancu di particulari preoccupazione chì i tariffi punitivi portanu à un aumentu di u prezzu in u mercatu di i Stati Uniti, ferendu à i venditori di moda è i cunsumatori.

Utilizendu EDITED, un strumentu di big-data per l'industria di a moda, questu articulu hà da scopre cumu i venditori di vestiti di i Stati Uniti adattanu a so strategia di approvvigionamentu per "Made in China" in risposta à a guerra di tariffu.In particulare, basatu annantu à un analisi detallatu di i prezzi in tempu reale, l'inventariu è l'assortimentu di prudutti di più di 90 000 rivenditori di moda è i so 300 000 000 articuli di vestiti à u livellu di unità di stoccaggio (SKU), stu articulu offre più insights in ciò chì hè. succede in u mercatu di vendita di i Stati Uniti oltre ciò chì e statistiche di u cummerciu di macro-livellu tipicamenti ponu dì.

Trè risultati sò da nutà:

img (1)

Prima, i marchi di moda di i Stati Uniti è i cummercializatori sò ghjunti menu da a Cina, in particulare in quantità.In realtà, da quandu l'Amministrazione Trump hà lanciatu l'investigazione di a Sezione 301 contr'à a Cina in Aostu 2017, i venditori di vestiti americani avianu cuminciatu à include menu "Made in China" in i so novi offerte di prudutti.In particulare, u numeru di SKU di vestiti "Made in China" appena lanciati à u mercatu hè cascatu significativamente da 26,758 SKU in u primu trimestre di 2018 à solu 8,352 SKU in u primu trimestre di 2019 (Figura sopra).In u stessu periodu, l'offerte di novi prudutti di i rivenditori di vestiti di i Stati Uniti chì sò state provenienti da altre regioni di u mondu restanu stabili.

img (2)

Tuttavia, in cunfurmità cù e statistiche di u cummerciu à livellu macro, a Cina resta u più grande fornitore di vestiti à u mercatu di vendita di i Stati Uniti.Per esempiu, per quelli SKU di vestiti appena lanciati à u mercatu di vendita di i Stati Uniti trà ghjennaghju 2016 è aprile 2019 (i dati più recenti dispunibili), i SKU totali di "Made in Vietnam" era solu un terzu di "Made in China", chì suggerenu. A capacità di pruduzzione è d'esportazione senza paragone di a Cina (vale à dì, a larghezza di i prudutti chì a Cina pò fà).

img (3)
img (4)

Siconda, l'abbigliamento "Made in China" hè diventatu più caru in u mercatu di vendita di i Stati Uniti, ma ferma in generale u prezzu cumpetitivu.Ancu s'è l'azzione di a Sezione 301 di l'Amministrazione Trump ùn hà micca destinatu direttamente à i prudutti di vestiti, u prezzu mediu di vendita di vestiti provenienti da a Cina in u mercatu di i Stati Uniti hà sempre cuntinutu à cresce in modu stabile da u secondu trimestre di u 2018. In particulare, u prezzu mediu di vendita di vestiti "Made". in Cina" hà aumentatu sustancialmente da $ 25,7 per unità in u sicondu trimestre di 2018 à $ 69,5 per unità in April 2019. Tuttavia, u risultatu mostra ancu chì u prezzu di vendita di vestiti "Made in China" era sempre più bassu di i prudutti provenienti da altre regioni. di u mondu.In particulare, l'abbigliamento "Made in Vietnam" hè diventatu ancu più caru in u mercatu di vendita di i Stati Uniti - un'indicazione chì a più pruduzzione si move da a Cina à u Vietnam, i pruduttori di vestiti è l'esportatori in Vietnam stanu affruntendu pressioni di costu crescente.In cunfrontu, in u stessu periodu, u cambiamentu di prezzu di "Made in Cambogia" è "Made in Bangladesh" hè statu relativamente stabile.

Terzu, i venditori di moda di i Stati Uniti cambianu i prudutti di vestiti chì acquistanu da a Cina.Cum'è mostra in a tavola chì seguita, i venditori di vestiti americani anu acquistatu menu articuli di moda basi di valore più bassu (cum'è top, è biancheria intima), ma categurie di vestiti più sofisticati è di più altu valore aghjuntu (cum'è vestiti è vestiti) da a Cina dapoi. 2018. Stu risultatu riflette ancu i sforzi cuntinui di a China in l'ultimi anni per aghjurnà u so settore di fabricazione di vestiti è evità solu cumpetizione nantu à u prezzu.A struttura di u produttu cambiante puderia ancu esse un fattore chì hà cuntribuitu à l'aumentu di u prezzu di vendita mediu di "Made in China" in u mercatu di i Stati Uniti.

img (5)

Per d 'altra banda, i venditori americani adoptanu una strategia di assortiment di prudutti assai sfarente per l'abbigliamento proveniente da Cina versus altre regioni di u mondu.À l'ombra di a guerra cummerciale, i cummercializatori americani puderanu traslassi rapidamente ordini di sourcing da a Cina à altri fornitori per l'articuli di moda basica, cum'è cime, fondu è biancheria intima.Tuttavia, pare chì ci sò assai menu destinazioni di approvvigionamentu alternativu per categurie di prudutti più sofisticati, cum'è l'accessori è l'outerwear.In una certa manera, ironicamente, trasfurmà à surghjente di prudutti più sofisticati è di più altu valore aghjuntu da a Cina puderia rende i marchi di moda è i venditori di i Stati Uniti ancu MORE vulnerabili à a guerra di tariffu perchè ci sò menu destinazioni alternative di approvvigionamento.

img (6)

In cunclusioni, i risultati suggerenu chì a Cina resterà una destinazione d'approvvigionamentu critica per i marchi di moda è i venditori di i Stati Uniti in un futuru vicinu, indipendentemente da u scenariu di a guerra tariffaria US-Cina.Intantu, duvemu aspittà chì e cumpagnie di moda di i Stati Uniti cuntinueghjanu à aghjustà a so strategia d'approvvigionamentu per u vestitu "Made in China" in risposta à l'escalation di a guerra tariffaria.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022